1. Grupa docelowa

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy oraz znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują artykuł bądź usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.

2. Mądrze wybierz lokalizację

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest znacznie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien opierać się na rodzaju reklamowanego produktu czy usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę sporo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się niekonwencjonalnymi ideami na reklamy zewnętrzne

Twórcze pomysły na reklamy zewnętrzne są ważne, by dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była prowadzona przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak odmienna z tego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie a jak zapewnić im wartość, której również nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w nowoczesny sposób, ażeby ludzie zauważyli to, jak idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.